Verzenden & Retourneren

Verzendkosten

Nederland

Verzendkosten bij bestellingen tot €50,- bedragen €4,95. Voor bestellingen vanaf €50,- geldt gratis verzending. 

België

Verzendkosten bij bestellingen tot €50,- bedragen €5,95. Voor bestellingen vanaf €50,- geldt gratis verzending. 

Overige landen

Op aanvraag. 

 

Verzending

De bestellingen zullen via een pakketdienst geleverd worden. U ontvangt zo snel mogelijk een track & trace code.

Grotere zendingen zoals spiegels, wandpanelen en meubelen komen met een andere vervoerder. U wordt via e-mail op de hoogte gehouden over de levering.

Het kan voorkomen dat niet alle artikelen gelijktijdig met dezelfde vervoerder worden geleverd.

 

Levertijd

Alle artikelen verwachten we binnen 3 dagen te leveren. Met uitzondering van de meubelen. Meubelen hebben een maximale levertijd van 2 weken. Het kan voorkomen dat uw artikel niet direct leverbaar is. In dat geval zullen wij contact met u opnemen over de verwachte levertijd.

In piekperiodes kunnen de levertijden van de vervoerders langer zijn dan normaal.

 

Retourneren

Indien u een artikel wilt retourneren, kan dat binnen 14 dagen zonder opgaaf van de reden. U dient hiervoor de retour te melden via klantenservice@xoof.nl onder vermelding van ordernummer en artikelnummer. Vanaf het moment van melden heeft u nog 14 dagen om het artikel retour te sturen.

 

Retouren dienen verstuurd te worden naar:

Xoof.nl
Madeliefstraat 11/a
3083 TA Rotterdam
NL

 

De retourkosten zijn voor eigen rekening.


Retour bij grotere zendingen

Indien het een grotere zending betreft die ook niet met een pakketdienst geleverd is, kunt u een retour aanmelden via klantenservice@xoof.nl onder vermelding van ordernummer en artikelnummer.

De kosten voor het retourneren bedragen €20. Wij zullen het artikel op laten halen.

We zullen het bedrag exclusief verzendkosten naar u overmaken.

 

Mocht u gebruik maken van uw herroepingsrecht, dan zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijs mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Xoof.nl geretourneerd worden. Hiervoor kunt u een e-mail sturen naar klantenservice@xoof.nl.

Heeft u tijdens een actie een gratis product ontvangen en wilt u de bestelling retourneren, zorg dan dat u de volledige bestelling inclusief het gratis ontvangen actie product retourneert.

Indien het gratis product niet retour gezonden is, zullen alsnog deze kosten in rekening worden gebracht.

 

Klacht + afhandeling

Heeft u een klacht op een ontvangen artikel, dan kunt u dit melden door een e-mail te sturen naar klantenservice@xoof.nl onder vermelding van ordernummer en artikelnummer. Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen, hebben we een foto van de beschadiging nodig én van het hele artikel. Geef in een korte omschrijving aan wat er aan de hand is.