Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd van een product?

De gemiddelde levertijd van een artikel is 1-5 werkdagen. Bij de meubelen kan dit afwijken, omdat we graag een afspraak met je inplannen voor de levering. Na een bestelling wordt hiervoor contact met je opgenomen.

Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen vanaf 50,- worden gratis geleverd in Nederland en België.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen.

Als je geen orderbevestiging hebt ontvangen na het plaatsen van de bestelling, bekijk dan eerst even of deze in je spam terecht is gekomen.
Staat de orderbevestiging ook niet in de spambox? Stuur dan even een mailtje of een what's app bericht dan kijken we het voor je na!

Hoe kan ik mijn zending volgen?

Je ontvangt een track & trace per mail van je bestelling. 

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Je kunt bij Xoof.nl met de volgende betaalmethodes betalen:

  • Afterpay
  • Apple pay
  • Bancontact
  • Google pay
  • iDeal
  • Mastercard
  • Paypal
  • VISA

Het artikel is niet naar verwachting, kan ik dit retourneren?

Je hebt altijd recht op retour als consument. Zorg dat je binnen 14 dagen na ontvangst een berichtje naar info@xoof.nl stuurt dat je je item wilt retourneren. Daarna heb je nog 14 dagen de tijd om het aan ons te retourneren.

Hoe moet ik een item retour sturen?

Zorg dat je het volgende vermeld, bijvoorbeeld door een briefje toe te voegen: 

  • Naam
  • Bestelnummer
  • Itemnummer

Je kunt het item retour sturen in dezelfde doos, of een andere doos. Lever het pakket in bij een dichtstbijzijnde vestiging van een pakketdienst. 

Je kunt je item retourneren op het volgende adres:

Xoof.nl
Vecht 60
2911 EP Nieuwerkerk a/d IJssel

 

De verzendkosten van het retourneren zijn voor eigen rekening.

 

Er is iets beschadigd, wat moet ik dan doen?

Stuur het volgende naar klantenservice@xoof.nl:

  • Een foto van de beschadiging
  • Een foto van het hele item
  • Je bestelnummer
  • Omschrijving van de beschadiging

We zullen samen een oplossing zoeken. 

Ik heb een artikel ergens anders goedkoper gezien.

Stuur ons dan even een berichtje per e-mail naar klantenservice@xoof.nl of What’s app naar 06 21445787 met een link naar die site. We gaan kijken wat we voor je kunnen betekenen.

Ik wil een schort bestellen, maar weet niet welke maat ik nodig heb.

Op de brandpage van Xapron kun je de maattabel vinden. Of klik hier om naar de maattabel te gaan.

Wat zijn de voordelen van sojakaarsen?

Sojakaarsen zijn gemaakt van de olie van sojabonen, en dus biologisch. 

Naast het feit dat ze biologisch zijn, branden ze langer, verspreiden ze de geur beter en stoten minder roet af. 

Hebben jullie ook stofstalen?

We begrijpen dat het soms wenselijk is van een bepaalde stof een staaltje te willen ontvangen om de kleur goed te bekijken. Heb je interesse in een item waarvan je de kleur wil zien? Stuur ons dan even een berichtje voor een stofstaal. 

Hoe moet ik mijn item onderhouden?

Wij kunnen jou adviseren over onderhoud van een item. Stuur ons dan even een berichtje over welk item het gaat.

Worden de lampen met of zonder lichtbron geleverd?

De lampen van Good & Mojo worden zonder lichtbron geleverd. Wel is het mogelijk om je lichtbron erbij te bestellen.

Hoe kan ik contact opnemen met Xoof.nl?

Dit kan makkelijk via e-mail, bellen of what’s app. Wil jij snel antwoord? Stuur dan even een what’s app berichtje.